Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1303
Назва: Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності
Автори: Мочан, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: педагогічна майстерність
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності як найвищий рівень педагогічної діяльності з огляду ступеня впровадження педагогічних знань, наявності певних властивостей, рис, розвиток яких забезпечить професійний саморозвиток педагога. Запропоновано дефініційний аналіз поняття «педагогічна майстерність», його особливості. Досліджено сутність таких його елементів як гуманістична спрямованість, професійна компетентність, педагогічні здібності; педагогічна техніка. Враховуючи специфіку педагогічної майстерності, багатовимірність цього поняття розглянуто структуру та ключові компоненти.
Опис: Мочан, Т. М. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності / Т. М. Мочан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : Журнал / гол. редактор Козубовська І.В. - Ужгород : УжНУ, 2014. - Випуск 32. - С.129-131
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1303
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ВИЩИЙ РІВЕНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfПедагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності193.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.