Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13029
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2025-09-03T08:51:36Z-
dc.date.available2025-09-03T08:51:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13029-
dc.descriptionТовканець Г. В. Стратегії та тенденції розвитку університетської освіти в європейському освітньому просторі / Г. В. Товканець // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2025. Вип. 42. - С. 26-31uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто особливості розвитку університетської освіти в європейському освітньому просторі. Обґрунтовано збільшення тривалості життя, розвиток інтелектуальних технологій, зростання цифрової реальності, надструктуризацію організацій, інституцій та бізнесу, новітні технології ЗМІ та соціальних мереж, глобальну взаємопов’язаність як умови освітніх трансформацій. Визначено стратегії університетської освіти: соціальна відповідальність закладів вищої освіти, спрямування на розвиток компетентностей, академічна мобільність й інтернаціоналізація. Виявлено характерологічні особливості і критерії ефективності університетської освіти. Наголошено, що в умовах глобалізації і транснаціоналізації важливим є формування компетентностей  особистісних, соціальних, аналітичних прогностичних, компетентностей синтезу, системного мислення критичного мислення. Виокремлено як тенденції у становленні університетської освіти: поглиблення і розширення інтернаціоналізаційних та транснаціоналізаційних процесів, забезпечення якості вищої освіти, актуалізація та підвищення рівня докторської підготовки, розвиток культури академічної автономії й творчості, гармонійне поєднання наукових досліджень, бізнесу та практичної підготовки, створення системи соціальної відповідальності, зростання ролі університетів у зміцненні демократичних суспільств і посиленні громадянської єдності. Зроблено висновок, що впровадження технологічних інновацій потребує змін особистісного і міжособистісного аспектів університетської освіти: поглиблення особистісно-орієнтованого навчання й акцент на самоорганізацію освітньої діяльності здобувача освіти, створення команд, груп і мережевої взаємодії, що дає можливість розвитку колективних і глобальних компетенцій та процесів індивідуального зростання, нових глобальних освітніх екосистем, удосконалення показників освітнього рівня.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectуніверситетська освітаuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectтенденціїuk_UA
dc.subjectєвропейський освітній простірuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічний діалогuk_UA
dc.subjectякість вищої освітиuk_UA
dc.subjectсоціальна спрямованістьuk_UA
dc.titleСтратегії та тенденції розвитку університетської освіти в європейському освітньому просторіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ilovepdf_merged.pdfСтратегії та тенденції розвитку університетської освіти в європейському освітньому просторі1.1 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.