Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13026
Название: Концептуальні підходи до моделювання альтернативних форм розвитку компетентностей особистості в умовах освітніх трансформацій
Авторы: Товканець, Ганна Василівна
Товканець, Оксана
Ключевые слова: освітні трансформації
здобувачі освіти
загальнокультурні та спеціальні компетентності
активна життєва позиція
альтернативна освіта
освітні технології
інформаційно-комп’ютерні технології
методи діяльності
розвиток особистості
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано підходи до моделювання альтернативних форм розвитку компетентностей особистості в умовах освітніх трансформацій. Актуалізується увага на компетенціях і знаннях, які допомагають: забезпечувати діяльність із фундаментальною мінливістю, невизначеністю, складністю та неоднозначністю майбутнього, жити у світі інформаційних і комунікаційних технологій, зокрема базові навички програмування, пошуку інформації, навички обробки та аналізу та ін. Запропоновано модель компетенцій. Визначено, що освіта потребує створення інструментів і умов які підтримують персональне та колективне навчання і неперервний розвиток особистості упродовж усього життя.
Описание: Товканець Г.В., Товканець О. Концептуальні підходи до моделювання альтернативних форм розвитку компетентностей особистості в умовах освітніх трансформацій / Г.В. Товканець , О. Товканець // Естетика і етика педагогічної дії. 2024. Вип. 30. С.42-53
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13026
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
CONCEPTUAL_APPROACHES.pdfКОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО МОДЕЛЮВАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНИХ ФОРМ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ОСВІТНІХ ТРАНСФОРМАЦІЙ870.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.