Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13023
Назва: | Структура і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників |
Автори: | Товканець, Ганна Василівна Кирлик, В.В. |
Ключові слова: | компетентність інженер-будівельник здобувач освіти професійна підготовка інформаційно-проєктна компетентність інформаційно-проєктна діяльність розвиток особистості вища освіта |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто структуру і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників. Сформульовано визначення інформаційно-проєктної компетентності інженера-будівельника як здатність особистості інтегрувати і творчо осмислювати нові знання та вміло переносити їх у професійну галузь у змінних умовах, забезпечуючи входження фахівців у інформаційне суспільство; як цілісну інтегративну особистісну освіту, що характеризується сукупністю знань, умінь та професійних якостей майбутнього фахівця в проєктній діяльності, що визначає технологію виготовлення продукту проєктування, особистісне ставлення до проєктування; як готовність здійснювати інформаційну підтримку і супровід проєктної діяльності. |
Опис: | Товканець Г.В., Кирлик В.В. Структура і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників / Г.В. Товканець , В.В. Кирлик // Інноваційна педагогіка. Випуск 79. Том 2. 2025. С.11-16 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13023 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
STRUCTURE_AND_CONTENT.pdf | СТРУКТУРА І ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОЄКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ | 725.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.