Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13023
Назва: Структура і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Кирлик, В.В.
Ключові слова: компетентність
інженер-будівельник
здобувач освіти
професійна підготовка
інформаційно-проєктна компетентність
інформаційно-проєктна діяльність
розвиток особистості
вища освіта
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто структуру і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників. Сформульовано визначення інформаційно-проєктної компетентності інженера-будівельника як здатність особистості інтегрувати і творчо осмислювати нові знання та вміло переносити їх у професійну галузь у змінних умовах, забезпечуючи входження фахівців у інформаційне суспільство; як цілісну інтегративну особистісну освіту, що характеризується сукупністю знань, умінь та професійних якостей майбутнього фахівця в проєктній діяльності, що визначає технологію виготовлення продукту проєктування, особистісне ставлення до проєктування; як готовність здійснювати інформаційну підтримку і супровід проєктної діяльності.
Опис: Товканець Г.В., Кирлик В.В. Структура і зміст інформаційно-проєктної компетентності майбутніх інженерів-будівельників / Г.В. Товканець , В.В. Кирлик // Інноваційна педагогіка. Випуск 79. Том 2. 2025. С.11-16
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13023
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STRUCTURE_AND_CONTENT.pdfСТРУКТУРА І ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОЄКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ725.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.