Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020
Название: | Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі |
Авторы: | Товканець, Ганна Василівна Лужанська, Тетяна Юріївна Ільтьо, Галина Федорівна |
Ключевые слова: | інноваційна освіта гейміфікація функції гейміфікації компоненти гейміфікації аспекти гейміфікації цифрові технології моделі гейміфікації |
Дата публикации: | 2025 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті обґрунтовано актуальну проблему використання гейміфікованих технологій як новітніх інноваційних підходів в освітньому середовищі. Закономірне підвищення вимог до рівня і якості освіти спонукає до пошуку шляхів удосконалення освітнього процесу, орієнтуючись на всесвітні освітні тренди. Наголошено, що використання моделей гейміфікації може покращити мотивацію користувачів, залучити їх до активної участі в навчанні, надати їм контекст та структуру вивчення, а також надихнути до пошуку нових знань та вдосконалення своїх навичок. |
Описание: | Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі / Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. // Інноваційна педагогіка. Випуск 83. Том 2. 2025. С.39-43 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
GAMIFIED_TECHNOLOGIES.pdf | ГЕЙМІФІКОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ | 659.94 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.