Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020
Название: Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі
Авторы: Товканець, Ганна Василівна
Лужанська, Тетяна Юріївна
Ільтьо, Галина Федорівна
Ключевые слова: інноваційна освіта
гейміфікація
функції гейміфікації
компоненти гейміфікації
аспекти гейміфікації
цифрові технології
моделі гейміфікації
Дата публикации: 2025
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано актуальну проблему використання гейміфікованих технологій як новітніх інноваційних підходів в освітньому середовищі. Закономірне підвищення вимог до рівня і якості освіти спонукає до пошуку шляхів удосконалення освітнього процесу, орієнтуючись на всесвітні освітні тренди. Наголошено, що використання моделей гейміфікації може покращити мотивацію користувачів, залучити їх до активної участі в навчанні, надати їм контекст та структуру вивчення, а також надихнути до пошуку нових знань та вдосконалення своїх навичок.
Описание: Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі / Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. // Інноваційна педагогіка. Випуск 83. Том 2. 2025. С.39-43
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
GAMIFIED_TECHNOLOGIES.pdfГЕЙМІФІКОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ659.94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.