Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorЛужанська, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorІльтьо, Галина Федорівна-
dc.date.accessioned2025-09-03T07:03:34Z-
dc.date.available2025-09-03T07:03:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13020-
dc.descriptionТовканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. Гейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищі / Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф. // Інноваційна педагогіка. Випуск 83. Том 2. 2025. С.39-43uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальну проблему використання гейміфікованих технологій як новітніх інноваційних підходів в освітньому середовищі. Закономірне підвищення вимог до рівня і якості освіти спонукає до пошуку шляхів удосконалення освітнього процесу, орієнтуючись на всесвітні освітні тренди. Наголошено, що використання моделей гейміфікації може покращити мотивацію користувачів, залучити їх до активної участі в навчанні, надати їм контекст та структуру вивчення, а також надихнути до пошуку нових знань та вдосконалення своїх навичок.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectфункції гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectкомпоненти гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectаспекти гейміфікаціїuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectмоделі гейміфікаціїuk_UA
dc.titleГейміфіковані технології як інновація в освітньому середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GAMIFIED_TECHNOLOGIES.pdfГЕЙМІФІКОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ659.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.