Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13019
Titel: | Технології продуктивного читання у формуванні читацької грамотності молодших школярів на уроках мовно літературної освітньої галузі |
Autoren: | Товканець, Ганна Василівна |
Stichwörter: | молодший школяр мовно-літературна освітня галузь читацька грамотність читацька компетентність методи продуктивного читання методичні прийоми навчання української мови |
Erscheinungsdatum: | 2025 |
Herausgeber: | Київ |
Zusammenfassung: | У статті розглянуто проблему формування читацької грамотності учнів на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі. Визначено читацьку компетентність учня як сукупність освітніх елементів, яка виявляється у володінні системою літературних знань, умінь і навичок, переживань, емоційно-ціннісних орієнтацій, переконань особистості та здатності їх використовувати з метою пізнання навколишньої дійсності, задоволення пізнавальних, естетичних, самоосвітніх потреб. Представлено технологію розвитку критичного мислення через читання та письмо як цілісну систему, що формує навички роботи з інформацією у процесі читання та письма. |
Beschreibung: | Товканець Г. В. Технології продуктивного читання у формуванні читацької грамотності молодших школярів на уроках мовно літературної освітньої галузі / Г. В. Товканець // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава ; Київ, 2025. Вип. 31.- С. 252-264 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13019 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (28).pdf | Технології продуктивного читання у формуванні читацької грамотності молодших школярів на уроках мовно літературної освітньої галузі | 958.22 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.