Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13013
Назва: | Теоретично-методичні аспекти формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів початкових класів в умовах фахової підготовки |
Автори: | Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | теоретично-методичні аспекти формування здоров’язбережувальна компетентність |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Ужгород |
Опис: | Фенчак Л. М. Теоретично-методичні аспекти формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів початкових класів в умовах фахової підготовки / Л. М. Фенчак // Міжнародний освітній простір: розвиток в умовах соціокультурної трансформації : монографія. Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець та колектив авто рів. За заг. ред. Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець. – Ужгород : РІК-У, 2025. С. 223-233 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13013 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
THEORETICAL_AND_METHODOLOGICAL 1.pdf | ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ | 1.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.