Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13013
Назва: Теоретично-методичні аспекти формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів початкових класів в умовах фахової підготовки
Автори: Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: теоретично-методичні аспекти формування
здоров’язбережувальна компетентність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Ужгород
Опис: Фенчак Л. М. Теоретично-методичні аспекти формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів початкових класів в умовах фахової підготовки / Л. М. Фенчак // Міжнародний освітній простір: розвиток в умовах соціокультурної трансформації : монографія. Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець та колектив авто рів. За заг. ред. Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець. – Ужгород : РІК-У, 2025. С. 223-233
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13013
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THEORETICAL_AND_METHODOLOGICAL 1.pdfТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ1.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.