Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13008
Назва: Тенденції підготовки вчителя рідної мови в університетах Швеції і України: порівняльно-педагогічний аспект : монографія
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Мартин, О.М.
Ключові слова: вчитель рідної мови
університети
Швеція
Україна
монографія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто проблему підготовки вчителя рідної мови в університетах Щвеції і України. Обґрунтовано організаційно-методичні особливості педагогічної підготовки вчителів рідної мови у Швеції, здійс нено аналіз педагогічної підготовки вчителів української мови і літера тури в Україні та відображено особливості підготовки майбутнього вчи теля закладу загальної середньої освіти до навчання рідної мови учнів молодшого шкільного віку з урахуванням сучасних тенденцій розвитку педагогічної освіти у європейських країнах.
Опис: Товканець Г.В., Мартин О.М. Тенденції підготовки вчителя рідної мови в університетах Швеції і України: порівняльно-педагогічний аспект : монографія. — Мукачево ; Ужгород : РІК-У, 2025. — 220 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13008
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trends_in_teacher_training.pdfТенденції підготовки вчителя рідної мови в університетах Швеції і Укра- їни: порівняльно-педагогічний аспект : монографія15.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.