Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12995
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-28T08:13:47Z | - |
dc.date.available | 2025-08-28T08:13:47Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12995 | - |
dc.description | Товканець Г. В. Застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах / Г. В. Товканець // Актуальні питання у сучасній науці. - №7(37). - С. 1193-1202 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто особливості застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах. Визначено, що активне навчання як спосіб організації навчального процесу, у якому отримання учням знань, умінь і навичок домінує над їх передачею вчителем, а використання методів, форм та засобів стимулюють даний процес на основі врахування індивідуальних особливостей учнів та забезпечують стимулювання мотивації. Виокремлено рівні активності: активність відтворення; активність інтерпретації; творча активність. Наголошено, що технологія активних методів навчання заснована на колективній діяльності та спрямована на: взаємне освітнє збагачення учнів у групі; організацію спільних дій, що ведуть до активізації навчально-пізнавальних процесів; комунікацію, спілкування, без яких неможливі обмін інформацією, створення ситуації взаєморозуміння та включення учнів до спільної діяльності; рефлексію, через яку встановлюється ставлення учасника до власної дії та забезпечується адекватна корекція цієї дії. Запропоновано методики, які сприяють активізації навчального процесу на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі: «Фруктовий сад», «Дерево рішень» «Автобусна зупинка», «Тематична дискусія», «Імітаційні вправи», «Порожнє крісло», «Килим ідей». З’ясовано, що умовами застосування активних методик у початковій школі на уроках української мови і читання є: врахування цілей, завдань уроку, особливості теми, предмета вивчення, технічні та методичні можливості класного приміщення, фізіологічні особливості та психологічні потреби учнів молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | активні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | мовно-літературна освітня галузь | uk_UA |
dc.subject | учні молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
374-679-PB (2).pdf | Застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах | 764.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.