Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2025-08-28T08:13:47Z-
dc.date.available2025-08-28T08:13:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12995-
dc.descriptionТовканець Г. В. Застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах / Г. В. Товканець // Актуальні питання у сучасній науці. - №7(37). - С. 1193-1202uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості застосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах. Визначено, що активне навчання як спосіб організації навчального процесу, у якому отримання учням знань, умінь і навичок домінує над їх передачею вчителем, а використання методів, форм та засобів стимулюють даний процес на основі врахування індивідуальних особливостей учнів та забезпечують стимулювання мотивації. Виокремлено рівні активності: активність відтворення; активність інтерпретації; творча активність. Наголошено, що технологія активних методів навчання заснована на колективній діяльності та спрямована на: взаємне освітнє збагачення учнів у групі; організацію спільних дій, що ведуть до активізації навчально-пізнавальних процесів; комунікацію, спілкування, без яких неможливі обмін інформацією, створення ситуації взаєморозуміння та включення учнів до спільної діяльності; рефлексію, через яку встановлюється ставлення учасника до власної дії та забезпечується адекватна корекція цієї дії. Запропоновано методики, які сприяють активізації навчального процесу на уроках мовно-літературної освітньої галузі у початковій школі: «Фруктовий сад», «Дерево рішень» «Автобусна зупинка», «Тематична дискусія», «Імітаційні вправи», «Порожнє крісло», «Килим ідей». З’ясовано, що умовами застосування активних методик у початковій школі на уроках української мови і читання є: врахування цілей, завдань уроку, особливості теми, предмета вивчення, технічні та методичні можливості класного приміщення, фізіологічні особливості та психологічні потреби учнів молодшого шкільного віку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectмовно-літературна освітня галузьuk_UA
dc.subjectучні молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleЗастосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
374-679-PB (2).pdfЗастосування активних методів навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початкових класах764.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.