Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12993
Назва: Художньо-естетичий розвиток та формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників в процесі образотворчої діяльності
Автори: Микуліна, Антоніна Костянтинівна
Ключові слова: компетентність
компоненти
художньо-естетична діяльність
образотворча діяльність
система роботи
нетрадиційні техніки
художньотворчі здібності
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається проблема художньо-естетичного розвитку та формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників в процесі образотворчої діяльності, На основі аналізу науково-методичних джерел та нормативних документів про дошкільну освіту розкрито поняття «мистецько-творча компетентність», особливість її формування у дошкільників та умови реалізації в процесі організації образотворчої діяльності. Зазначено, що розвиток мистецько-творчої компетентності здійснюється через художньо-естетичну практику та залучення дітей до різних видів творчості, серед яких важливе місце належить образотворчій діяльності.
Опис: А. К. Микуліна Художньо-естетичий розвиток та формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників в процесі образотворчої діяльності / А. К. Микуліна // «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - Випуск № 8(54) 2025. - С. 614-622
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12993
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перспективи_та_інновації_8_54_2025 (1).pdfХудожньо-естетичий розвиток та формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників в процесі образотворчої діяльності2.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.