Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12993
Назва: | Художньо-естетичий розвиток та формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників в процесі образотворчої діяльності |
Автори: | Микуліна, Антоніна Костянтинівна |
Ключові слова: | компетентність компоненти художньо-естетична діяльність образотворча діяльність система роботи нетрадиційні техніки художньотворчі здібності |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розкривається проблема художньо-естетичного розвитку та формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників в процесі образотворчої діяльності, На основі аналізу науково-методичних джерел та нормативних документів про дошкільну освіту розкрито поняття «мистецько-творча компетентність», особливість її формування у дошкільників та умови реалізації в процесі організації образотворчої діяльності. Зазначено, що розвиток мистецько-творчої компетентності здійснюється через художньо-естетичну практику та залучення дітей до різних видів творчості, серед яких важливе місце належить образотворчій діяльності. |
Опис: | А. К. Микуліна Художньо-естетичий розвиток та формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників в процесі образотворчої діяльності / А. К. Микуліна // «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - Випуск № 8(54) 2025. - С. 614-622 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12993 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перспективи_та_інновації_8_54_2025 (1).pdf | Художньо-естетичий розвиток та формування мистецько-творчої компетентності у дошкільників в процесі образотворчої діяльності | 2.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.