Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983
Назва: Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід
Автори: Брижак, Надія Юріївна
Ключові слова: дозвілля
дозвіллєва діяльність
позанавчальна діяльність
історико-педагогічний аналіз
соціалізація
початкова освіта
Нова українська школа (НУШ)
освітнє середовище
творчий розвиток
гурткова діяльність
національно-патріотичне виховання
духовний розвиток
компетентності
інклюзія
воєнний стан
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто дозвілля як інтегральне педагогічне та соціокультурне явище, що набуває особливої значущості в сучасному освітньому просторі. Проаналізовано підходи до визначення поняття «дозвілля» в історико педагогічному, філософському та соціальному контекстах.
Опис: Брижак Н. Ю. Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід / Н. Ю .Брижак // Журнал « Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») № 8(48) 2025. С.1829-1842
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE_NOTION_OF_«LEISURE».pdfПОНЯТТЯ «ДОЗВІЛЛЯ»: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД19.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.