Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983
Назва: | Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід |
Автори: | Брижак, Надія Юріївна |
Ключові слова: | дозвілля дозвіллєва діяльність позанавчальна діяльність історико-педагогічний аналіз соціалізація початкова освіта Нова українська школа (НУШ) освітнє середовище творчий розвиток гурткова діяльність національно-патріотичне виховання духовний розвиток компетентності інклюзія воєнний стан |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Київ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто дозвілля як інтегральне педагогічне та соціокультурне явище, що набуває особливої значущості в сучасному освітньому просторі. Проаналізовано підходи до визначення поняття «дозвілля» в історико педагогічному, філософському та соціальному контекстах. |
Опис: | Брижак Н. Ю. Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід / Н. Ю .Брижак // Журнал « Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») № 8(48) 2025. С.1829-1842 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
THE_NOTION_OF_«LEISURE».pdf | ПОНЯТТЯ «ДОЗВІЛЛЯ»: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД | 19.54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.