Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983
Összes dokumentumadat
DC mező | Érték | Nyelv |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брижак, Надія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-21T08:53:14Z | - |
dc.date.available | 2025-08-21T08:53:14Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983 | - |
dc.description | Брижак Н. Ю. Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід / Н. Ю .Брижак // Журнал « Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») № 8(48) 2025. С.1829-1842 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто дозвілля як інтегральне педагогічне та соціокультурне явище, що набуває особливої значущості в сучасному освітньому просторі. Проаналізовано підходи до визначення поняття «дозвілля» в історико педагогічному, філософському та соціальному контекстах. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | дозвілля | uk_UA |
dc.subject | дозвіллєва діяльність | uk_UA |
dc.subject | позанавчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | історико-педагогічний аналіз | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа (НУШ) | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | творчий розвиток | uk_UA |
dc.subject | гурткова діяльність | uk_UA |
dc.subject | національно-патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | духовний розвиток | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.title | Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
THE_NOTION_OF_«LEISURE».pdf | ПОНЯТТЯ «ДОЗВІЛЛЯ»: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД | 19.54 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!