Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983
Title: Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід
Authors: Брижак, Надія Юріївна
Keywords: дозвілля
дозвіллєва діяльність
позанавчальна діяльність
історико-педагогічний аналіз
соціалізація
початкова освіта
Нова українська школа (НУШ)
освітнє середовище
творчий розвиток
гурткова діяльність
національно-патріотичне виховання
духовний розвиток
компетентності
інклюзія
воєнний стан
Issue Date: 2025
Publisher: Київ
Abstract: У статті розглянуто дозвілля як інтегральне педагогічне та соціокультурне явище, що набуває особливої значущості в сучасному освітньому просторі. Проаналізовано підходи до визначення поняття «дозвілля» в історико педагогічному, філософському та соціальному контекстах.
Description: Брижак Н. Ю. Поняття "дозвілля": історико-педагогічний підхід / Н. Ю .Брижак // Журнал « Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») № 8(48) 2025. С.1829-1842
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12983
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE_NOTION_OF_«LEISURE».pdfПОНЯТТЯ «ДОЗВІЛЛЯ»: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПІДХІД19.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.