Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12979
Назва: Формування естетичної та цифрової компетентностей здобувачів початкової освіти засобами інтегрованого навчання
Автори: Мочан, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: естетична компетентність
цифрова компетентність
компетентнісний підхід
інтегроване навчання
мистецька освітня галузь
інформатична освітня галузь
міжпредметні зв’язки
інтегровані уроки
проєктна діяльність
Нова українська школа
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування естетичної та цифрової компетентностей учнів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Наголошено, що естетична компетентність сприяє розвиткові творчого мислення, емоційного інтелекту, ціннісного ставлення до мистецтва та культури, а отже – формуванню гармонійної, духовно багатої особистості здобувача початкової освіти.
Опис: Мочан Т. М. Формування естетичної та цифрової компетентностей здобувачів початкової освіти засобами інтегрованого навчання / Т. М. Мочан // Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») №8(48) 2025. С.2084-2093
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12979
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMATION_OF_AESTHETIC.pdfФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ ТА ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ19.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.