Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12971Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-08-06T08:50:50Z | - |
| dc.date.available | 2025-08-06T08:50:50Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12971 | - |
| dc.description | Іванова В. В. Психологічний клімат у дитячому колективі як умова соціального становлення дошкільника / В.В. Іванова // Наукові перспективи: журнал. - 2025. № 7(61) 2025. - С.1144-1154 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито зміст поняття «психологічний клімат» у контексті соціального становлення дошкільника як особистості. Зазначено, що сприятливий психологічний клімат у групі є необхідною умовою емоційного благополуччя, формування довіри, взаєморозуміння та соціально схвальної поведінки. Проаналізовано основні наукові підходи до розуміння феномена психологічного клімату та його відмінності від поняття «атмосфера». Психологічний клімат розглянуто як стійку систему міжособистісних взаємин і соціальних орієнтацій, що мають довготривалий вплив на особистісний та соціальний розвиток дитини | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | психологічний клімат | uk_UA |
| dc.subject | соціалізація | uk_UA |
| dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
| dc.subject | дитячий колектив | uk_UA |
| dc.subject | міжособистісна взаємодія | uk_UA |
| dc.subject | соціально-психологічне середовище | uk_UA |
| dc.title | Психологічний клімат у дитячому колективі як умова соціального становлення дошкільника | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| НП 7(61) (1).pdf | Психологічний клімат у дитячому колективі як умова соціального становлення дошкільника | 3.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.