Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12970
Назва: Формування цифрової компетентності майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання
Автори: Швардак, Маріанна Василівна
Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: цифрова компетентність
дистанційне навчання
цифрова педагогіка
цифрова культура
цифрове освітнє середовище
цифрові технології
професійна підготовка
цифрова трансформація
адаптивне навчання
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено актуальні питання формування цифрової компетентності майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання, що стало домінантною формою освітнього процесу у зв’язку з глобальними викликами сьогодення, зокрема пандемією COVID-19 і воєнним станом. Автори підкреслюють, що цифрова компетентність є не лише ключовою складовою професійної підготовки, а й базовою життєвою навичкою, яка забезпечує ефективну адаптацію до змін, конкурентоспроможність на ринку праці та здатність до самонавчання. У статті системно проаналізовано сучасні наукові підходи до трактування цифрової компетентності, її структурні компоненти (згідно з DigComp), а також окреслено педагогічні, психологічні та організаційні чинники, що впливають на її формування.
Опис: Швардак М. В. Формування цифрової компетентності майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання / М. В. Швардак, І. І. Іванова // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 7(53) 2025. - С. 1053-1063
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12970
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged.pdfФормування цифрової компетентності майбутніх фахівців в умовах дистанційного навчання735.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.