Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12935
Назва: Децентралізація в освіті: сутність і ключові поняття
Автори: Гичка, Іванна
Ключові слова: децентралізація в освіті
управління освітою
опорний заклад освіти
місцеві територіальні громади
реформа
Дата публікації: 2025
Видавництво: МДУ: Мукачево
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню наукових праць з питань децентралізації в освіті в Україні. З’ясовано сутність децентралізації в освіті як принципу управління освітою та тривалого, комплексного процесу реформування та модернізації управління в освіті, що передбачає передачу повноважень центральної влади органам місцевого самоврядування, посилення повноважень органів громадського самоврядування та автономії закладу освіти в прийнятті управлінських рішень. Визначено, що ключовими поняттями, які пов’язані з децентралізацією в освіті, є поняття: опорний заклад освіти, фінансова спроможність місцевих територіальних громад, управління закладом освіти, регіональні особливості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12935
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Decentralization_in_education_essence_and_key_concepts.pdfДецентралізація в освіті сутність і ключові поняття1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.