Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12935
Назва: | Децентралізація в освіті: сутність і ключові поняття |
Автори: | Гичка, Іванна |
Ключові слова: | децентралізація в освіті управління освітою опорний заклад освіти місцеві територіальні громади реформа |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | МДУ: Мукачево |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню наукових праць з питань децентралізації в освіті в Україні. З’ясовано сутність децентралізації в освіті як принципу управління освітою та тривалого, комплексного процесу реформування та модернізації управління в освіті, що передбачає передачу повноважень центральної влади органам місцевого самоврядування, посилення повноважень органів громадського самоврядування та автономії закладу освіти в прийнятті управлінських рішень. Визначено, що ключовими поняттями, які пов’язані з децентралізацією в освіті, є поняття: опорний заклад освіти, фінансова спроможність місцевих територіальних громад, управління закладом освіти, регіональні особливості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12935 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Decentralization_in_education_essence_and_key_concepts.pdf | Децентралізація в освіті сутність і ключові поняття | 1.11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.