Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12915
Titel: Формування цифрової компетентності майбутніч учителів початкових класів: тенденції та перспективи
Autoren: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Хома, Петро Петрович
Stichwörter: цифровізація освіти
цифрова компетентність майбутнього вчителя початкових класів
технічні навички
етика та безпека
критичне мислення
адаптивність до змін
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: Дослідження присвячено проблемі формування цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів, яка вимагає не лише технічних знань, а й розвитку етичної відповідальності, критичного мислення та здатності до професійного зростання, що дозволить педагогамефективно спрямовувати дітей у цифровому середовищі та забезпечувати якісну освіту в умовах постійних змін.Результати анкетування магістрів – майбутніх учителів початкових класів дозволили констатувати наявність: недостатнього рівня цифрової компетентності у більшості майбутніх учителів початкових класів; значної різнорівневості у підходах до цифровізації викладачів у закладі вищої освіти. Майбутні вчителі початкових класів вказали на переважання базових цифрових навичок у себе, а також на недостатній рівень складніших компе-тентностей. Основними перешкодами в розвитку цифрової компетентності є обмеження в освітніх програмах, відсутність практичних можливостей, супротив з боку викладачів та технічні проблеми. Ранжування навичок цифрової компетентності майбутніх учителів початкових класів вказує на їхню адаптивність до змін, на прагматичний підхід до цифрових технологій, але також вимагають розвитку етичних аспектів цифрової компетентності.Оцінка цифрової компетентності магістрів виявила значні бар'єри в адаптивності до змін, обмеження в технічних навичках, потребу в розвитку критичного мислення та недостатню увагу до етики та безпеки. Результати дослідження доводять важливість комплексного підходу до формування цифрової компетентності майбутніх учителів,що включає як розвиток технічних знань і адаптивності, так і посилення критичного мислення та культури цифрової безпеки. Для ефективного розвитку цифрової компе-тентності майбутніх учителів необхідно переглянути зміст освітніх програм, впроваджувати більше практикоорієнтованих занять, а також проводити підготовку викладачів до активного застосування цифрових технологій у навчанні.
Beschreibung: Щербан Тетяна Дмитрівна, Хома Петро Петрович Формування цифрової компетентності майбутніч учителів початкових класів: тенденції та перспективи / Щербан Тетяна, Хома Петро // Журнал "Перспективи та інновації науки" / 2025. - №5(51). -С. 1621-1634. -Бібл.: DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2625-5(51)-1621-1634
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12915
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Formation_of_digital_competence_of_future_primary_school_teachers_trends_and_prospects.pdfФормування цифрової компетентності майбутніч учителів початкових класів: тенденції та перспективи740.56 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.