Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12893
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Головчук, Оксана | - |
dc.contributor.author | Гольча, Ангеліна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-26T06:39:02Z | - |
dc.date.available | 2025-06-26T06:39:02Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12893 | - |
dc.description | Головчук О. Бібліопсихологічний огляд тенденцій читання й вибору книг читачами у молодому віці / О. Головчук, А. Гольча // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2025.1(21). - С.33-38 | uk_UA |
dc.description.abstract | Передумовою публікації став диспут щодо впливу книг на стан емоційного інтелекту та загальну ефек тивність. Для осіб віком 17-25 років у багатьох життєвих ситуаціях характерним є ефект відчуття унікальності особистих труднощів. Молода людина схильна перебільшувати реальну небезпеку, а тому доцільно проаналізувати чи книжка, яка описує схожу ситуацію, стає для неї «рятувальним колом». Чи є джерелом енергії і психологічної стійкості? Чи усвідомлюють читачі ефект читання? | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | МДУ | uk_UA |
dc.subject | бібліопсихологія | uk_UA |
dc.subject | психологія читання | uk_UA |
dc.subject | психологія читача | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | психологія вибору книги | uk_UA |
dc.subject | вплив читання | uk_UA |
dc.title | Бібліопсихологічний огляд тенденцій читання й вибору книг читачами у молодому віці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (24).pdf | Бібліопсихологічний огляд тенденцій читання й вибору книг читачами у молодому віці | 697.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.