Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874
Назва: Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу
Автори: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Скрипинець, Василь
Чепелюк, Богдан
Ключові слова: професійна підготовка
професійні компетентності
маркетинг
підготовка майбутніх фахівців з маркетингу
Дата публікації: 2025
Видавництво: Кропивницький
Короткий огляд (реферат): Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу у закладах вищої освіти дедалі більше привертає увагу науковців. У статті проаналізовано науково-педагогічну літературу з цього питання, що дозволило виокремити ключові компетентності майбутнього фахівця з маркетингу у XXI столітті, а також професійного становлення маркетологів у різних сферах економічної діяльності. Окрему увагу приділено теоретичним засадам та законодавчій базі професійної підготовки фахівців з маркетингу. Визначено програмні компетентності освітньо-професійної програми за спеціальністю «Маркетинг», які забезпечують послідовність і наступність професійної підготовки, розвиток ключових компетентностей та відповідність кваліфікації випускників вимогам сучасного ринку праці.
Опис: Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу / Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол.ред. Філоненко О.В. - Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2025. - Вип. 219. - С. 224-229
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMATION_OF_PROFESSIONAL.pdfФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.