Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874
Название: Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу
Авторы: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Скрипинець, Василь
Чепелюк, Богдан
Ключевые слова: професійна підготовка
професійні компетентності
маркетинг
підготовка майбутніх фахівців з маркетингу
Дата публикации: 2025
Издательство: Кропивницький
Краткий осмотр (реферат): Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу у закладах вищої освіти дедалі більше привертає увагу науковців. У статті проаналізовано науково-педагогічну літературу з цього питання, що дозволило виокремити ключові компетентності майбутнього фахівця з маркетингу у XXI столітті, а також професійного становлення маркетологів у різних сферах економічної діяльності. Окрему увагу приділено теоретичним засадам та законодавчій базі професійної підготовки фахівців з маркетингу. Визначено програмні компетентності освітньо-професійної програми за спеціальністю «Маркетинг», які забезпечують послідовність і наступність професійної підготовки, розвиток ключових компетентностей та відповідність кваліфікації випускників вимогам сучасного ринку праці.
Описание: Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу / Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол.ред. Філоненко О.В. - Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2025. - Вип. 219. - С. 224-229
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
FORMATION_OF_PROFESSIONAL.pdfФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ1.36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.