Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12825
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гайда, Ігор Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-12T08:53:33Z | - |
dc.date.available | 2025-06-12T08:53:33Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12825 | - |
dc.description | Ігор Гайда Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема / Ігор Гайда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2024. - № 5 (139). - С. 304-313 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано основні підходи до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва у сучасних закладах вищої освіти, що передбачають реалізацію інтенсивних шляхів удосконалення освітньо-мистецького процесу, збагачення сценічно-концертних форм підготовки магістрантів, гармонійно-раціональне узгодження наукової, освітньої й практично-творчої діяльності. Наголошено, що процеси, які відбуваються у сфері культури і мистецтва, вимагають від майбутніх фахівців застосування нестандартних рішень та фахових вмінь гнучко діяти в сучасних динамічних умовах, що обумовлює пошук ефективних методів і прийомів мистецького навчання, активного застосування інноваційних освітніх технологій. Зазначено, що головною метою діяльності закладів вищої освіти є підготовка освіченого, творчого фахівця, зорієнтованого на особистісний і професійний саморозвиток, здатного здійснювати професійну діяльність на демократичних і гуманістичних засадах, спрямовану на формування освітніх і духовно-культурних потреб, здатного бути конкурентоспроможним фахівцем на ринку освітніх послуг. Акцентовано, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців реалізується в ході гармонійної взаємодії напрямів професійної підготовки, взаємозв’язку музично-теоретичної і наукової інформованості та музично-виконавських і дослідницько-пошукових умінь, гнучкості, варіативності й багатогранності науково-методичного забезпечення. Доведено, що надважливе значення для якісної професійної підготовки майбутнього магістра з музичного мистецтва має формування умінь і навичок фахової діяльності, способів та прийомів ефективного вирішення професійних завдань. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | якість | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | магістратура | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.title | Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged (17).pdf | Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.