Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12790
Title: | Дослідження можливостей застосування штучного інтелекту в науково-дослідній роботі |
Authors: | Квятковська, Анна Олегівна Розман, Ірина Іллівна Перетяга, Людмила Євгенівна Мацько, Вікторія Валеріївна |
Keywords: | штучний інтелект науково-дослідна робота акаде мічна доброчесність авторське право освітній процес цифровізація |
Issue Date: | 2025 |
Abstract: | Авторське дослідження присвячено комплексному аналізу потенціалу інтеграції технологій штучного інтелекту (далі – ШІ) у процес науково-дослідної роботи. Заклади вищої та фахової передвищої освіти зіткнулися з імперативом адаптації до динамічних змін у освітній та професійній сферах з метою забезпечення надання високоякісних і актуальних знань. Зазначено, що впровадження технологій штучного інтелекту в освітній процес спрямоване на досягнення мультиплікативного ефекту, що охоплює розширення інклюзивного доступу до освітніх можливостей, збагачення індивідуалізованого досвіду здобуття знань і оптимізацію існуючих методологічних підходів і стратегій для досягнення прогнозованих освітніх результатів. У роботі здійснено огляд сучасного стану досліджень у галузі застосування ШІ в науці, проаналізовано переваги ШІ, визначені дефініції штучного інтелекту. |
Description: | Квятковська А. О. Дослідження можливостей застосування штучного інтелекту в науково-дослідній роботі / А. О. Квятковська, І. І. Розман, Л. М. Перетяга, В. В. Мацько // Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 5(51) 2025. - С. 680-688 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12790 |
Appears in Collections: | Тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Розман І.І..pdf | Дослідження можливостей застосування штучного інтелекту в науково-дослідній роботі | 263.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.