Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Title: Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі
Authors: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Плоскіна, Роберт
Keywords: маркетинг
міжнародні конференції
маркетингова стратегія
підприємства
умови динамізації
Issue Date: 2025
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі / Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 11 квітня 2025 року). - Мукачево : МДУ, 2025. - С.233-235.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketing_strategy_of_the_enterprise_in_the_conditions_of_dynamization_of_Internet_trade.pdfМаркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.