Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2025-05-30T07:46:01Z-
dc.date.available2025-05-30T07:46:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749-
dc.descriptionМолнар Т.І. Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.29-34uk_UA
dc.description.abstractУ статті порушується проблема оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Здійснено аналіз наукової літератури з окресленої проблематики, представлено нормативно-правову базу, яка визначає зміни в підходах до оцінювання. З’ясовано, що отримання даних про результати навчання учнів здійснюється через формувальне та підсумкове оцінюванняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectформувальне оцінюванняuk_UA
dc.subjectпідсумкове оцінюванняuk_UA
dc.subjectрезультати навчанняuk_UA
dc.subjectсвідоцтво досягненьuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.titleОцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STUDENTS’_LEARNING.pdfОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЦІННІСНІ ЗАСАДИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.