Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Titel: Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі
Autoren: Молнар, Тетяна Іванівна
Stichwörter: оцінювання
формувальне оцінювання
підсумкове оцінювання
результати навчання
свідоцтво досягнень
Нова українська школа
Erscheinungsdatum: 2025
Zusammenfassung: У статті порушується проблема оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Здійснено аналіз наукової літератури з окресленої проблематики, представлено нормативно-правову базу, яка визначає зміни в підходах до оцінювання. З’ясовано, що отримання даних про результати навчання учнів здійснюється через формувальне та підсумкове оцінювання
Beschreibung: Молнар Т.І. Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.29-34
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
STUDENTS’_LEARNING.pdfОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЦІННІСНІ ЗАСАДИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ1.82 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.