Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Title: Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі
Authors: Молнар, Тетяна Іванівна
Keywords: оцінювання
формувальне оцінювання
підсумкове оцінювання
результати навчання
свідоцтво досягнень
Нова українська школа
Issue Date: 2025
Abstract: У статті порушується проблема оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Здійснено аналіз наукової літератури з окресленої проблематики, представлено нормативно-правову базу, яка визначає зміни в підходах до оцінювання. З’ясовано, що отримання даних про результати навчання учнів здійснюється через формувальне та підсумкове оцінювання
Description: Молнар Т.І. Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.29-34
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STUDENTS’_LEARNING.pdfОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЦІННІСНІ ЗАСАДИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.