Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Title: | Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі |
Authors: | Молнар, Тетяна Іванівна |
Keywords: | оцінювання формувальне оцінювання підсумкове оцінювання результати навчання свідоцтво досягнень Нова українська школа |
Issue Date: | 2025 |
Abstract: | У статті порушується проблема оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Здійснено аналіз наукової літератури з окресленої проблематики, представлено нормативно-правову базу, яка визначає зміни в підходах до оцінювання. З’ясовано, що отримання даних про результати навчання учнів здійснюється через формувальне та підсумкове оцінювання |
Description: | Молнар Т.І. Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.29-34 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
STUDENTS’_LEARNING.pdf | ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЦІННІСНІ ЗАСАДИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | 1.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.