Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Надія Ференцівна-
dc.date.accessioned2025-05-23T07:13:30Z-
dc.date.available2025-05-23T07:13:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12707-
dc.descriptionПопович Н. Розвиток термінологічної компетентності у здобувачів вищої освіти під час викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» / Н. Попович // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - Випуск 218. 2025. - С. 196-200uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено специфіку розвитку термінологічної компетентності у здобувачів вищої освіти під час викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням». З’ясовано, що майбутні фахівці у процесі вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» повинні засвоїти термінологію обраного фаху, зокрема знати терміни, які властиві їхній майбутній професії, значення цих термінів, правильне їх наголошування, написання та доречне використання у процесі фахової комунікації. Актуальність проблеми викликана важливістю розвитку термінологічної компетентності майбутніх фахівців під час викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням». Адже знання термінів обраного фаху є необхідною умовою усного та писемного професійного спілкування усіх фахівців. Висвітлено теоретичні основи вивчення здобувачами вищої освіти термінології. Майбутні фахівці повинні знати історію виникнення термінів, їхню сферу вживання, специфіку вживання, повинні вміти визначати терміни у тексті, пояснювати їхнє значення, доцільно використовувати їх в усній та писемній фаховій комунікації, добирати синоніми, при потребі користуватися термінологічними словниками тощо. Визначено, що для засвоєння нових теоретичних знань про терміни, значень термінів обраного фаху, їхніх властивостей необхідно застосовувати доречну систему вправ, які сприятимуть виробленню у здобувачів вищої освіти необхідних для їхньої майбутньої професійної діяльності комунікативних умінь і навичок. Розроблено систему вправ для закріплення теоретичних знань майбутніх фахівців про терміни. Доведено, що для розвитку термінологічної компетентності у здобувачів вищої освіти треба ознайомлювати їх з ґрунтовними теоретичними знаннями про термінологію, застосовувати такі вправи, які сприяли б закріпленню знань майбутніх фахівців про терміни. Обґрунтовано, що вдало розроблені вправи мають важливе значення для вироблення й удосконалення у здобувачів вищої освіти вмінь і навичок правильного вживання термінів обраного фаху під час професійного спілкування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтермінологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectтермінологія, терміниuk_UA
dc.subjectтермінологічна лексикаuk_UA
dc.subjectфахова комунікаціяuk_UA
dc.subjectвправиuk_UA
dc.subjectфаховий текстuk_UA
dc.titleРозвиток термінологічної компетентності у здобувачів вищої освіти під час викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (3).pdfРозвиток термінологічної компетентності у здобувачів вищої освіти під час викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням»1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.