Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12689
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-19T12:40:25Z | - |
dc.date.available | 2025-05-19T12:40:25Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12689 | - |
dc.description | Іванова, В. В. Готовність до партнерської взаємодії як складова професійного іміджу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / В. В. Іванова // Наукові записки. Серія педагогічні науки : збірник наукових статей / гол. ред. Макаренко Л.Л. - Київ : ВД "Гельветика", 2025. - Вип. CLX (160). - С. 36-44 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті схарактеризовано готовність до партнерської взаємодії як складову професійного іміджу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовані актуальні позиції вітчизняних науковців з питань професійного іміджу вихователів закладів дошкільної освіти та розуміння партнерської взаємодії у сфері дошкілля. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | професійний імідж | uk_UA |
dc.subject | партнерська взаємодія | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | діти раннього та дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Готовність до партнерської взаємодії як складова професійного іміджу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
READINESS_FOR_PARTNERSHIP.pdf | ГОТОВНІСТЬ ДО ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | 660.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.