Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12673
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРубіш, Марина Андріївна-
dc.contributor.authorПопович, Д.В.-
dc.date.accessioned2025-05-13T10:12:59Z-
dc.date.available2025-05-13T10:12:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12673-
dc.descriptionРубіш М.А., Попович Д.В. Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності / Рубіш М.А., Попович Д.В. // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Мукачево, 21 березня 2025 р.). - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 39-41.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectсфера гостинностіuk_UA
dc.subjectВсеукраїнські конференціїuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectготеліuk_UA
dc.subjectгостіuk_UA
dc.titleКлієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Customer_focus_as_a_key_tool_for_attracting_new_and_retaining_existing_guests_in_hospitality_establishments.pdfКлієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.