Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕкман, Мирослав Сергійович-
dc.date.accessioned2025-04-28T06:54:17Z-
dc.date.available2025-04-28T06:54:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12657-
dc.descriptionЕкман М. Психолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладання // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХVIІІ: Методологічні інновації в дослідженнях і викладанні: від теорії до практики / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Миколаїв: Посвіт, 2025. C.127-130 Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, problemy, perspektywy. Tom ХVIІІ: Innowacje metodologiczne w badaniach i nauczaniu: od teorii do praktyki / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Mikołajów: Poswit, 2025. S.127-130uk_UA
dc.description.abstractВидання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XVIIІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectвикладання гри на фортепіаноuk_UA
dc.subjectгіперактивні дітиuk_UA
dc.subjectмистецька школаuk_UA
dc.subjectметод Вальдорфської педагогікиuk_UA
dc.subjectавторський метод викладанняuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PSYCHOLOGICAL-PEDAGOGICAL.pdfПсихолого-педагогічний супровід викладання гри на фортепіано на початковому етапі навчання у роботі з важкими та гіперактивними дітьми мистецької школи засобами часткового застосування методу Вальдорфської педагогіки: авторський метод викладання709.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.