Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2025-03-27T13:07:53Z-
dc.date.available2025-03-27T13:07:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610-
dc.descriptionЧекан, О. І. Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти / О. І. Чекан // Становлення особистості: персоногенетичний контекст [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 23-24 квітня 2024 р. / ред. кол., гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.125-126.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectаутизмuk_UA
dc.subjectкомунікативно-когнітивний підхідuk_UA
dc.subjectМіжнародні конференціїuk_UA
dc.subjectпедагогічна проблемаuk_UA
dc.subjectаспектиuk_UA
dc.titleАутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Autism_as_a_pedagogical_problem_communicative_and_cognitive_aspects.pdfАутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти906.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.