Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610
Назва: Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: аутизм
комунікативно-когнітивний підхід
Міжнародні конференції
педагогічна проблема
аспекти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Чекан, О. І. Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти / О. І. Чекан // Становлення особистості: персоногенетичний контекст [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 23-24 квітня 2024 р. / ред. кол., гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.125-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Autism_as_a_pedagogical_problem_communicative_and_cognitive_aspects.pdfАутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти906.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.