Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610
Назва: | Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти |
Автори: | Чекан, Оксана Іванівна |
Ключові слова: | аутизм комунікативно-когнітивний підхід Міжнародні конференції педагогічна проблема аспекти |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Опис: | Чекан, О. І. Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти / О. І. Чекан // Становлення особистості: персоногенетичний контекст [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 23-24 квітня 2024 р. / ред. кол., гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.125-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Autism_as_a_pedagogical_problem_communicative_and_cognitive_aspects.pdf | Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти | 906.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.