Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610
Название: Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти
Авторы: Чекан, Оксана Іванівна
Ключевые слова: аутизм
комунікативно-когнітивний підхід
Міжнародні конференції
педагогічна проблема
аспекти
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Чекан, О. І. Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти / О. І. Чекан // Становлення особистості: персоногенетичний контекст [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 23-24 квітня 2024 р. / ред. кол., гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.125-126.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Autism_as_a_pedagogical_problem_communicative_and_cognitive_aspects.pdfАутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти906.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.