Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12608
Назва: Психолого-педагогічні засади використання візуальної платформи Pinterest як інноваційного засобу формування англомовної компетентності здобувачів освіти у говорінні
Автори: Теличко, Наталія Вікторівна
Ключові слова: інноваційні засоби
Міжнародні конференції
візуальна платформа Pinterest
здобувачі освіти
англомовна компетентность
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Теличко, Н. В. Психолого-педагогічні засади використання візуальної платформи Pinterest як інноваційного засобу формування англомовної компетентності здобувачів освіти у говорінні / Н. В. Теличко // Становлення особистості: персоногенетичний контекст [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 23-24 квітня 2024 р. / ред. кол., гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.123-125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12608
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_and_pedagogical_principles_of_using_the_visual_platform_Pinterest_as_an_innovative_means_of_forming_English-language_speaking_competence_of_education_seekers.pdfПсихолого-педагогічні засади використання візуальної платформи Pinterest як інноваційного засобу формування англомовної компетентності здобувачів освіти у говорінні841.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.