Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фельцан, Інна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-04T09:35:32Z | - |
dc.date.available | 2018-03-04T09:35:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259 | - |
dc.description | Фельцан, І. М. Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі / І. М. Фельцан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2017. - Випуск 1(40). - С.299-301 | en_US |
dc.description.abstract | Сучасна педагогіка знаходиться на етапі розширення свого теоретичного фундаменту, з метою забезпечення потреб соціуму. Це спричинено глобальними світовими процесами: швидкі темпи технологічного розвитку, уніфікація світової спільноти, збільшення тривалості життя, зміна вимог щодо професійних навичок та компетенцій. Розширення теорії неможливе без глибокого аналізу історії становлення категорії. Термінологія напрямку повинна відповідати основним завданням процесу навчання дорослого студента. Чітке розуміння причин її появи, дасть змогу уникнути словесних конфузів, що ведуть до неправильної інтерпретації теорії, та, як результат цього, методології обраного напряму. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | освіта дорослих | en_US |
dc.subject | глобалізація | en_US |
dc.subject | інтелектуальна уніфікація світу | en_US |
dc.title | Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ужгород Фельцан.pdf | Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі | 6.9 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.