Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259
Назва: Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі
Автори: Фельцан, Інна Михайлівна
Ключові слова: освіта дорослих
глобалізація
інтелектуальна уніфікація світу
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Сучасна педагогіка знаходиться на етапі розширення свого теоретичного фундаменту, з метою забезпечення потреб соціуму. Це спричинено глобальними світовими процесами: швидкі темпи технологічного розвитку, уніфікація світової спільноти, збільшення тривалості життя, зміна вимог щодо професійних навичок та компетенцій. Розширення теорії неможливе без глибокого аналізу історії становлення категорії. Термінологія напрямку повинна відповідати основним завданням процесу навчання дорослого студента. Чітке розуміння причин її появи, дасть змогу уникнути словесних конфузів, що ведуть до неправильної інтерпретації теорії, та, як результат цього, методології обраного напряму.
Опис: Фельцан, І. М. Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі / І. М. Фельцан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2017. - Випуск 1(40). - С.299-301
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ужгород Фельцан.pdfІсторія становлення теорії освіти дорослих у Європі6.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.