Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12593
Назва: Інклюзивна освіта в закладах дошкільної освіти: нормативно-правові зміни та перспективи впровадження
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: дошкільна освіта
інклюзія
особливі освітні потреби
законодавчі зміни
заклади дошкільної освіти
інклюзивно-ресурсні центри
адаптація освітнього процесу
Дата публікації: 2025
Видавництво: Ужгород
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз нової редакції Закону України «Про дошкільну освіту» (No 3788-IX, 2024) у контексті забезпечення рівного доступу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) до якісної освіти. Визначено провідні законодавчі нововведення, які спрямовані на розвиток інклюзивної форми освітнього процесу в закладах дошкільної освіти (ЗДО), а саме створення інклюзивних груп, розширення функцій інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ), удосконалення механізмів фінансування та підготовки педагогічних кадрів.
Опис: Чекан, Оксана Іванівна Інклюзивна освіта в закладах дошкільної освіти: нормативно-правові зміни та перспективи впровадження / Оксана Іванівна Чекан // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи : науковий журнал / гол. ред. Стеблюк С.В. - Ужгород : ВД "Гельветика", 2025. - № 7. - С.39-43
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12593
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INCLUSIVE_EDUCATION1.pdfІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗМІНИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.