Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛипчей, Михайло Степанович-
dc.date.accessioned2025-03-18T11:01:13Z-
dc.date.available2025-03-18T11:01:13Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12548-
dc.descriptionЛипчей М. С. До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти / М. С. Липчей // Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). - № 3(43) 2025. - С. 1208-1217uk_UA
dc.description.abstractВ статті висвітлено ключові засади виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти. Резюмовано, основні орієнтири розвитку суспільства й виробництва, відповідно до яких система професійно-технічної освіти повинна випускати кадри (види діяльності та професійні компетенції майбутніх фахівців ґрунтуються на вимогах сучасних міжнародних профстандартів з урахуванням нових технологій; відбувається зміна номенклатури та орієнтації загальних компетентностей; акцентується увага на посиленні ролі академічної свободи для ЗФПВО в оновленні структурної та змістовної сторін освіти та ін.). Підкреслено, що метод моделювання забезпечує можливість розробки моделі обраного процесу/явища. Узагальнено, що ключові засади організації формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства криються в можливостях дуального навчання. Дуальність як методологічна категорія професійної освіти відбиває узгоджену взаємодію освітнього та виробничого напрямів у підготовці фахівців різних форм навчання. В контексті визначення педагогічних умов дослідження дуальність розглядали як конструкцію, що складається з двох протилежностей (освіта та виробництво), створену для підвищення якості теоретичної та практичної професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпедагогічні умови,uk_UA
dc.subjectумовиuk_UA
dc.subjectдуальне навчанняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпраксеологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці лісового господарстваuk_UA
dc.titleДо проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TO_ THE_ PROBLEM_ OF _ALLOCATING _PEDAGOGICAL.pdfДо проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.