Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12548
Назва: | До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти |
Автори: | Липчей, Михайло Степанович |
Ключові слова: | педагогічні умови, умови дуальне навчання студенти праксеологічна компетентність майбутні фахівці лісового господарства |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | В статті висвітлено ключові засади виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти. Резюмовано, основні орієнтири розвитку суспільства й виробництва, відповідно до яких система професійно-технічної освіти повинна випускати кадри (види діяльності та професійні компетенції майбутніх фахівців ґрунтуються на вимогах сучасних міжнародних профстандартів з урахуванням нових технологій; відбувається зміна номенклатури та орієнтації загальних компетентностей; акцентується увага на посиленні ролі академічної свободи для ЗФПВО в оновленні структурної та змістовної сторін освіти та ін.). Підкреслено, що метод моделювання забезпечує можливість розробки моделі обраного процесу/явища. Узагальнено, що ключові засади організації формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства криються в можливостях дуального навчання. Дуальність як методологічна категорія професійної освіти відбиває узгоджену взаємодію освітнього та виробничого напрямів у підготовці фахівців різних форм навчання. В контексті визначення педагогічних умов дослідження дуальність розглядали як конструкцію, що складається з двох протилежностей (освіта та виробництво), створену для підвищення якості теоретичної та практичної професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства. |
Опис: | Липчей М. С. До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти / М. С. Липчей // Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). - № 3(43) 2025. - С. 1208-1217 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12548 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TO_ THE_ PROBLEM_ OF _ALLOCATING _PEDAGOGICAL.pdf | До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти | 1.94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.