Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12548
Titel: | До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти |
Autoren: | Липчей, Михайло Степанович |
Stichwörter: | педагогічні умови, умови дуальне навчання студенти праксеологічна компетентність майбутні фахівці лісового господарства |
Erscheinungsdatum: | 2025 |
Zusammenfassung: | В статті висвітлено ключові засади виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти. Резюмовано, основні орієнтири розвитку суспільства й виробництва, відповідно до яких система професійно-технічної освіти повинна випускати кадри (види діяльності та професійні компетенції майбутніх фахівців ґрунтуються на вимогах сучасних міжнародних профстандартів з урахуванням нових технологій; відбувається зміна номенклатури та орієнтації загальних компетентностей; акцентується увага на посиленні ролі академічної свободи для ЗФПВО в оновленні структурної та змістовної сторін освіти та ін.). Підкреслено, що метод моделювання забезпечує можливість розробки моделі обраного процесу/явища. Узагальнено, що ключові засади організації формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства криються в можливостях дуального навчання. Дуальність як методологічна категорія професійної освіти відбиває узгоджену взаємодію освітнього та виробничого напрямів у підготовці фахівців різних форм навчання. В контексті визначення педагогічних умов дослідження дуальність розглядали як конструкцію, що складається з двох протилежностей (освіта та виробництво), створену для підвищення якості теоретичної та практичної професійної підготовки майбутніх фахівців лісового господарства. |
Beschreibung: | Липчей М. С. До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти / М. С. Липчей // Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). - № 3(43) 2025. - С. 1208-1217 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12548 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
TO_ THE_ PROBLEM_ OF _ALLOCATING _PEDAGOGICAL.pdf | До проблеми виокремлення педагогічних умов формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців лісового господарства в умовах дуального навчання в закладах фахової передвищої освіти | 1.94 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.