Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12540
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фельцан, Інна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Семенчук, Віталіна Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T12:51:08Z | - |
dc.date.available | 2025-03-12T12:51:08Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12540 | - |
dc.description | Фельцан Інна Михайлівна, Теличко Наталія Вікторівна, Семенчук Віталіна Віталіївна Використання технології гейміфікації у процесі формування англомовної комунікативної компетентності / Фельцан Інна Михайлівна, Теличко Наталія Вікторівна, Семенчук Віталіна Віталіївна // Вісник науки та освіти. Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія" : електронний журнал / гол.ред. Гурко О.В. - Київ, 2025. - № 2(32). - С. 1395-1407 | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню методологічних та дидактичних засад організації процесу навчання з використанням техно- логії гейміфікації. Розкрито сутність технології та встановлено, що вона є ефективним методом розвитку англомовної комунікативної компетентності здобувачів, адже у контексті цифровізації освіти, з’являється низка онлайн- ресурсів, які діють за принципом ігрової моделі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні платформи навчання | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | безперервність освіти | uk_UA |
dc.title | Використання технології гейміфікації у процесі формування англомовної комунікативної компетентності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
THE_USE_OF_GAMIFICATION.pdf | Використання технології гейміфікації у процесі формування англомовної комунікативної компетентності | 2.59 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.