Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1253
Назва: Основні інструменти промоції туристичного продукту
Автори: Блистів, Н.
Медвідь, Лариса Іванівна
Ключові слова: промоція
промоакція
промо-сайт
бренд
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність і роль промоції туристичного продукту, роль реклами як основи промоції турстичного регіону; основні промоційні інструменти: їх особливості та можливості інформативного впливу на споживача для просування і продажу турпродукту.
Опис: Блистів, Н. Основні інструменти промоції туристичного продукту / Н. Блистів, Л. Медвідь // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами ХХХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (19 грудня 2017 р.). - Переяслав-Хмельницький, 2017. - Випуск 31. - С.61-64
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1253
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник _Переяслав Хмельницький_груд%-split-merge.pdfОсновні інструменти промоції туристичного продукту840.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.