Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1253
Название: Основні інструменти промоції туристичного продукту
Авторы: Блистів, Н.
Медвідь, Лариса Іванівна
Ключевые слова: промоція
промоакція
промо-сайт
бренд
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сутність і роль промоції туристичного продукту, роль реклами як основи промоції турстичного регіону; основні промоційні інструменти: їх особливості та можливості інформативного впливу на споживача для просування і продажу турпродукту.
Описание: Блистів, Н. Основні інструменти промоції туристичного продукту / Н. Блистів, Л. Медвідь // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами ХХХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (19 грудня 2017 р.). - Переяслав-Хмельницький, 2017. - Випуск 31. - С.61-64
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1253
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник _Переяслав Хмельницький_груд%-split-merge.pdfОсновні інструменти промоції туристичного продукту840.74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.