Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12471
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФельцан, Інна Михайлівна-
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorПопп, Діана-
dc.date.accessioned2025-03-03T07:28:47Z-
dc.date.available2025-03-03T07:28:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12471-
dc.descriptionФельцан І. Розвиток навичок аудіювання з використанням мультимодального підходу на заняттях з іноземної мови як методологічна проблема / Фельцан І., Теличко Н., Попп Д. // Освіта. Інноватика. Практика. - 2025. Том 13, № 2. - С. 100-105uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено ґрунтовний аналіз сутності мультимодального підходу та виокремлено критерії його застосування у методиці формування навичок аудіювання здобувачів освіти. У ході дослідження з’ясовано, що мультимодальний підхід, як інноваційний інструмент сучасної педагогіки, забезпечує інтеграцію різних видів модальностей – вербальної, візуальної, аудіальної у процес навчання. Ретроспективний аналіз теорії мультимодальності в освіті дозволив відстежити основні етапи еволюції практики застосування мультимодального підходу, виявити концептуальні засади та окреслити ключові переваги, що визначають його значущість у сучасній освітній практиці. Встановлено, що аспект аудіювання, як складова розвитку комунікативної компетенції з іноземної мови, набуває особливого значення в умовах глобалізації, цифровізації та різних форм міжкультурної комунікації. Результати дослідження підтверджують, що використання мультимодального підходу зменшує когнітивне навантаження, сприяє підвищенню мотивації до навчання та полегшує опанування складного матеріалу завдяки адаптації до індивідуальних потреб і рівня знань. Використання мультимодального підходу відповідає потребам оптимізації освітнього процесу та підвищення ефективності іншомовної освіти, а також формування соціокультурної компетентності. Автори вивчають особливості використання підходу як методологічної проблеми, що дозволило формувати висновки про відповідність організації процесу психолого‐віковим характеристикам розвитку особистості, розглянути критерії готовності педагога до роботи з засобами мультимодального впливу, його вміння інтегрувати різні методи та інструменти навчання, а також проаналізувати методичне забезпечення інтерактивних платформ, в основі принципу дії яких лежить мультимодальний вплив.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмультимодальний підхідuk_UA
dc.subjectзасоби мультимодального впливуuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectіншомовне навчальне середовищеuk_UA
dc.titleРозвиток навичок аудіювання з використанням мультимодального підходу на заняттях з іноземної мови як методологічна проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok _navychok_ audiiuvannia_ z_ vykorystanniam_ multymodalnoho.pdfРозвиток навичок аудіювання з використанням мультимодального підходу на заняттях з іноземної мови як методологічна проблема875.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.