Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12409
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задорожний, Ігор Зенонович | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-14T13:58:51Z | - |
dc.date.available | 2025-02-14T13:58:51Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12409 | - |
dc.description | Задорожний І.З. Особливості формування музичного матеріалу в ірмосах канона Різдва Христового церковного простопінія Бокшая-Малинича / І.З. Задорожний // Українська музика 2022 / 1 (43). С.20-27 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості структурування музичного матеріалу в ірмосах канона Різдва Христового Церковного Простопінія 1906 року. Визначено та уточнено характер змін при формуванні музичної складової частини ірмосів, показано прямий зв’язок із рукописними і друкованими ірмологіонами, способи оновлення давніх форм сакральної монодії в регіональній церковно-співочій практиці на початку XX століття. Помітною особливістю мелодико-ритмічних новоутворень в ірмосах є домінування музичних принципів їх структурування, прояви народно-пісенних ритмоінтонацій, орієнтація церковних співців на стислі та спрощені форми розспівування богослужбових текстів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | ірмологіон | uk_UA |
dc.subject | Простопініє | uk_UA |
dc.subject | сакральна монодія | uk_UA |
dc.subject | ірмос | uk_UA |
dc.subject | музичний текст | uk_UA |
dc.title | Особливості формування музичного матеріалу в ірмосах канона Різдва Христового церковного простопінія Бокшая-Малинича | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
formation_features.pdf | Особливості формування музичного матеріалу в ірмосах канона Різдва Христового церковного простопінія Бокшая-Малинича | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.