Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Семенчук, В. В. | - |
| dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-02-13T13:11:53Z | - |
| dc.date.available | 2025-02-13T13:11:53Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404 | - |
| dc.description | Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
| dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
| dc.subject | навчання | uk_UA |
| dc.subject | психологічна мотивація | uk_UA |
| dc.subject | співпраця | uk_UA |
| dc.subject | конкуренція | uk_UA |
| dc.subject | соціальна взаємодія | uk_UA |
| dc.subject | ігрові елементи | uk_UA |
| dc.title | Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Psychological_Benefits_of_Using_Gamification_to_Improve_Students_Social_Interaction_in_Foreign_Language_Lessons.pdf | Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови | 802.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.