Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Название: Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови
Авторы: Семенчук, В. В.
Барчі, Беата Василівна
Ключевые слова: гейміфікація
навчання
психологічна мотивація
співпраця
конкуренція
соціальна взаємодія
ігрові елементи
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу.
Описание: Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Psychological_Benefits_of_Using_Gamification_to_Improve_Students_Social_Interaction_in_Foreign_Language_Lessons.pdfПсихологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови802.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.