Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404
Название: | Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови |
Авторы: | Семенчук, В. В. Барчі, Беата Василівна |
Ключевые слова: | гейміфікація навчання психологічна мотивація співпраця конкуренція соціальна взаємодія ігрові елементи |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Мукачево: МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | В статті розглянуто психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови. Дається коротка характеристика поняття "гейміфікація". Акцентується увага на важливості використання гейміфікації під час освітнього процесу. |
Описание: | Семенчук, В. В. Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови / В. В. Семенчук, Б. В. Барчі // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.111-114. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12404 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological_Benefits_of_Using_Gamification_to_Improve_Students_Social_Interaction_in_Foreign_Language_Lessons.pdf | Психологічні переваги використання гейміфікації для покращення соціальної взаємодії учнів на уроках іноземної мови | 802.34 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.