Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12394
Назва: | Особливості організації змішаного навчання в початковій школі |
Автори: | Кузьма, О. І. Мочан, Тетяна Михайлівна |
Ключові слова: | змішане навчання форма організації освітнього процесу моделі змішаного навчання цифрові освітні інновації початкова школа |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу змішаного навчання як інноваційного підходу в освітньому процесі початкової школи. Розглядаються особливості, переваги та виклики впровадження цієї методології, що поєднує традиційні форми навчання з використанням цифрових технологій. Описано основні моделі змішаного навчання, зроблено висновок про перспективність змішаного навчання для підвищення якості освіти і адаптації учнів до сучасного цифрового світу. |
Опис: | Кузьма, О. І. Особливості організації змішаного навчання в початковій школі / О. І. Кузьма, Т. М. Мочан // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.68-72. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12394 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Features_of_organizing_blended_learning_in_primary_school.pdf | Особливості організації змішаного навчання в початковій школі | 813.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.